مدارس انگلستان

 
 
 
 

مدارس شبانه‌ روزی انگلستان

تحصیل در مدارس شبانه روزی انگلستان ، با چه شرایطی ممکن است؟ هزینه مدارس شبانه روزی انگلستان چه قدر است؟ برترین مدارس شبانه روزی انگلستان کدامند؟ مدارس شبانه روزی انگلستان از چه سنینی دانش آموز بین‌المللی می‌پذیرند؟ شرایط مدارس شبانه روزی انگلستان به چه صورت است؟

معمولا خانواده‌ها ترجیح می‌دهند زمانی که رنج دوری از فرزندان خود را تحمل می‌کنند، فرزندانشان در کشورهایی که نظام آموزشی برتری دارند مشغول به تحصیل شوند. لازم به ذکر است براساس رتبه‌بندی ارائه شده توسط QS، از بین 10 دانشگاه برتر دنیا، پنج دانشگاه در آمریکا و چهار دانشگاه در انگلستان قرار دارد که این خود نشان دهنده سیستم آموزشی برتر کشور انگلستان است.

دانش‌آموزان با تحصیل در مدارس شبانه روزی انگلستان، از اعتماد به نفس لازم برای تحصیل در دانشگاه‌های این کشور را برخوردار می‌گردند. مهمترین مهارت‌هایی که دانش‌آموزان در این مدارس بدست می‌آورند عبارتند از: مهارت‌های اجتماعی، آشنایی با فرهنگ‌های مختلف، مسئولیت‌پذیری، احترام به حقوق دیگران، فعالیت‌های گروهی و دوست‌یابی. امکانات و سیستم آموزشی در این مدارس شبانه‌روزی، برای دانش‌آموزان این فرصت آشنا شدن با علائق و توانایی‌های خود در زمینه‌های ورزشی، هنری و رشته تحصیلی را مهیا می‌نماید.

دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی انگلستان دوره‌های متنوعی همچون ریاضیات، تاریخ، درام، فناوری اطلاعات، فیزیک، جغرافیا، ادبیات و زبان‌های خارجی را سپری می‌کنند. مدارک ارائه شده به دانش‌آموزان، مورد قبول دانشگاه‌ها و کالج‌ها در انگلستان و همچنین در سایر کشورها می‌باشد.

در مدارس شبانه روزی انگلستان به شدت به موسیقی، هنر، درام، سخنرانی در جمع، انجمن ها و ورزش اهمیت داده می‌شود. در این مدارس تلاش می‌شود که با تکیه بر هنر و ورزش به ارتقای خلاقیت، اعتماد به نفس و روحیه تیمی افراد کمک شود. در اکثر مدارس طیف وسیعی از کلاس های هنری و ورزشی، فعالیت‌های بعد از مدرسه و آخر هفته به همراه تسهیلاتی عالی ارائه می‌گردد.

اگر قصد تحصیل در مدارس شبانه روزی انگلستان را دارید، مشاورین بخش تحصیل در مدارس انگلستان موسسه آذین سپهر سامان شما را در این مسیر همراهی خواهند کرد.