خدمات بیمه تحصیلی و توریستی

خدمات بیمه تحصیلی و توریستی


همواره احتمال دارد که مسافران در خلال سفرهای خود با مشکلات و تهدیداتی نظیر بیماری‌های ناشی از تغییر آب‌وهوا، مسمومیت‌های غذایی، سرماخوردگی، گم شدن مدارک شناسایی، گم شدن بار و موارد مشابه، مواجه شوند. بروز این مشکلات، بخصوص در سفرهای خارجی که مسافر با محیط و یا شاید زبان کشور مقصد، آشنایی کامل ندارد، می‌تواند خیلی نگران‌کننده باشد. بیمه مسافرتی راه حل مناسبی برای مقابله با این تهدیدها و مشکلات است. بیمه مسافرتی ابزار مناسبی برای ایجاد اطمینان خاطر برای مسافر و کاهش هزینه‌های مالی ناشی از حوادث احتمالی و بالتبع کاهش استرس‌های ناشی از آن در مسافرت، است. در صورت نداشتن بیمه مسافرتی، مسافر مجبور می‌شود هزینه‌های یک درمان جزئی که می‌تواند مبلغ گزافی باشد را متقبل شود.

علاوه بر این، سفارتخانه بسیاری از کشورها (علی الخصوص کشورهای اروپایی)، بیمه مسافرتی را به عنوان یکی از مدارک اصلی مورد نیاز برای صدور ویزای توریستی، از متقاضی درخواست می‌کنند و داشتن این بیمه نامه یک الزام برای وی محسوب می‌گردد.

برخی از خدمات بیمه مسافرتی عبارتند از:

 

پرداخت هزینه بستری در بیمارستان و معالجات پزشکی،
 

انتقال بیمه شده به نزدیکترین مرکز درمانی در اثر حادثه و یا بیماری،
 

پرداخت هزینه‌های فوریت‌های دندانپزشکی،
 

ارسال داروهای ضروری،
 

حواله وجه ضمان،
 

حواله وجه نقد،
 

موسسه آذین سپهر سامان، با درک این نیاز ضروری، زیرساخت‌های مناسبی را به منظور اخذ بیمه‌های مسافرتی از شرکت‌های بیمه‌گزار معتبر داخلی و خارجی، ایجاد نموده است. با تکیه بر ارتباطات سازنده و قراردادهای رسمی که موسسه آذین سپهر سامان با این شرکت‌های بیمه‌گزار منعقد نموده است، امکان ارائه خدمات با کیفیت بیمه‌ای به متقاضیان را دارا است.