اجاره آپارتمان و هتل

اجاره آپارتمان و هتل


خانواده‌هایی که فرزندان خود را برای تحصیل در مدارس شبانه‌روزی به خارج از کشور اعزام می‌نمایند، معمولا علاقمند هستند که در حین تحصیل فرزندان خود به کشور مقصد مسافرت نموده و از نزدیک با وضعیت تحصیلی و آموزشی وی آشنا شوند. در این ارتباط، ممکن است خانواده‌ها با سوالات متعددی روبرو باشند، سوالاتی نظیر اینکه در انتخاب محل سکونت خود، به چه نکاتی باید توجه کنند؟ چطور باید هتل یا محل سکونت مورد نظر خود را بیابند؟ چگونه باید هتل مورد نظر خود را رزرو کنند؟

موضوع انتخاب محل مناسب سکونت، در کشورهایی مانند کانادا، انگلستان و استرالیا، که برخی خانواده‌ها فرزندان خود را در مدارس روزانه ثبت نام می‌کنند و خود نیز به عنوان همراه (گاردین) دانش‌آموز، با آنها به کشور مقصد سفر می‌نمایند، از اهمیت بیشتری برخوردار است. در چنین شرایطی، وجود یک راهنمای مناسب که بتواند بدرستی به سوالات خانواده‌ها پاسخ گفته و ایشان را در یافتن محل اسکان مناسب یاری رساند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

موسسه آذین سپهر سامان، از طریق ارتباطات وسیع و گسترده‌ای که با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اسکان (از چند روز تا چند هفته و حتی چند ماه)، در کشورهای کانادا، سوئیس، انگلستان و استرالیا، ایجاد نموده است، امکان ارائه پیشنهادهای مطمئن و مقرون بصرفه به خانواده‌های محترم و همراهی آنها به منظور اجاره محلی مناسب برای اسکان، فراهم آورده است.